مصاحبه آرشیو خبر ها
با کونته از همه جا

با کونته از همه جا

انتونیو کونته سرمربی تیم ملی ایتالیا در جدید ترین مصاحبه ی خود در مورد مسائل فوتبال ایتالیا و تیم یوونتوس صحبت کرد که در ادامه به بخشی از صحبت های وی خواهیم پرداخت.

"از اینکه نام من در میان مربیان برتر قرار گرفته است بسیار خوشحال هستم و این نشان دهنده ی آن است که کاری که پشت سر گذاشته ایم ایده ال بوده و تلاش خواهیم کرد که در آینده بهتر از این باشیم. من تیم ملی را در شرایط بسیار سختی تحویل گرفتم و باید تلاش بیشتری انجام دهم تا بتوانیم به موفقیت دست پیدا کنیم."

"ما تاریخ قوی و پر افتخاری داریم اما این مهم است که به خوبی پیش برویم و بتوانیم در ادامه افتخار آفرینی کنیم. اکنون تیم در شرایط خوبی به سر نمی برد و همه باید برای رسیدن به هدف نهایی تلاش کنند تا دوباره همان ایتالیایی سابق شویم."

"شرایط ایتالیا دقیقا شبیه به شرایطی است که من تیم یوونتوس را تحویل گرفتم. ما باید مشکلات خود را به یاد بیاوریم و بدانیم که آنها در طول دوره ی کوتاه مدت قابل حل نیستند. هدف اول ما در شرایط فعلی رسیدن به مرحله ی نهایی یورو 2016 در فرانسه هستیم."

کونته در ادامه به ده روسی اشاره کرد و گفت: "من در سال اول حضورم در یوونتوس تلاش زیادی برای انتقال وی به تورین انجام دادم اما برای او در ایتالیا فقط رم معنا دارد و بس ."

"من همیشه گفته که دوست دارم با تیم یوونتوس به عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کنم اما نمی توانم از الان بگویم که این اتفاق برای من با یووه یا حتی تیم دیگری رخ خواهد داد. البته در شرابط فعلی من تنها به تیم ملی ایتالیا فکر می کنم و می خواهم با این تیم به موفقیت دست پیدا کنم."

"انتقادات زیادی به یوونتوس در حال حاضر وارد هست که این موضوع پس از سه فصل طلایی و فوق العاده کاملا عادی می باشد اما باید هر چیزی را بر اساس شرایط همان موقع سنجش کرد."

کونته در نهایت به صحبت های توتی در مورد یوونتوس و داوری ها اشاره کرد و گفت: "در حال حاضر من سرمربی تیم ملی ایتالیا هستم و باید تمام جوانب را در نظر بگیرم ولی دو تیم رقابت شدیدی تا پایان فصل خواهند داشت و این  رقابت برای کسب اسکودتو خواهد بود."


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: